Skupinové lekce na Bedřichově
-
V případě, že si rezervujete lekci na skupinové lekce na Bedřichově,
je nutné vlastntit kartu fitpeople při první návštěvě (tu vám
vystavíme na pobočce nad Billou). Přiložíte kartičku fitpeople u
vstupu na levé straně a otevřou se vám dveře do fitness centra. Tím se
nám vaše rezervace potvrdí jako uskutečněná. Prosíme tedy všechny o
přiložení karty u vstupu. V případě, že máte benefitní kartu
multisport, je nutné si načíst vstup ještě do počítače přes čtečku
karet.
Jsem zákazníkem fitpeople, ale nemám údaje pro mé přihlašování do
rezervačního systému
-
V tomto případě vás prosíme o zaslání e-mailu s vašimi požadavky na
info@fitpeople.cz a my vám je obratem pošleme. Další možností je
vyžádání vašich údajů na našich pobočkách.
Nejsem zákazníkem fitpeople
-
V případě, že ještě nejste zákazníkem fitpeople, je možné provést
registraci přímo přes rezervační systém. Stačí jít na hlavní stránku a
po pravé straně pod tabulkou s přihlašovacími údaji je registrace.
Vaši kartu fitpeople Vám vystavíme za poplatek při první návštěvě na
pobočce nad Billou (nebo v Modřicích).
Nelze mi vytvořit rezervace
-
Zkontrolujte si, zda máte dostatečný deposit na svém účtu (ve výši
rezervované lekce), v případě že nemáte, můžete si ho dobít na všech
našich pobočkách nebo nyní přes službu Go pay z domova.
Stornování rezervované lekce
-
V případě, že chcete vaši lekci stornovat je to možné méně jak 6 hodin
před jejím začátkem bez storno poplatku. Při stornování lekce později,
nebo v případě neúčasti, se účtuje storno poplatek 150,-
Lekce je plná
-
V případě, že je lekce plná, můžete se přihlásit jako náhradník. Je
nutné nastavit dobu akceptace, to znamená, do jaké doby nejpozději
chcete rezervaci vytvořit v případě, že se místo uvolní. V případě, že
se místo uvolní a vám bude rezrevace vytvořena, tak když nedorazíte,
bude vám stržen storno poplatek v plné výši lekce. Můžete si také
nastavit, jestli chcete dát vědět v případě, že se místo na lekci
uvolní e-mailem nebo sms zprávou.
Lekce je blokovaná
-
V případě, že najedete kurzorem myši na lekci a zobrazí se
"blokováno", pak tato lekce z výjimečných důvodů neprobíhá.
Dobíjel(a) jsem si na deposit peníze před více než rokem a nyní nevidím
žádné peníze na mém účtu
-
Systém automaticky sám vyhodnocuje deposit po roce od dobití jako
propadlý. Následkem toho zákazník nevidí v rezervačním systému žádnou
částku na depositu. V tomto případě stačí zavolat na naši pobočku,
poslat nám e-mail. nebo se zastavit osobně a my Vám váš deposit
prodloužíme.