774 808 338
Запитання та відповіді запитання
Skupinové lekce na Bedřichově
  • V případě, že si rezervujete lekci na skupinové lekce na Bedřichově, je nutné vlastntit kartu fitpeople při první návštěvě (tu vám vystavíme na pobočce nad Billou). Přiložíte kartičku fitpeople u vstupu na levé straně a otevřou se vám dveře do fitness centra. Tím se nám vaše rezervace potvrdí jako uskutečněná. Prosíme tedy všechny o přiložení karty u vstupu. V případě, že máte benefitní kartu multisport, je nutné si načíst vstup ještě do počítače přes čtečku karet.
Jsem zákazníkem fitpeople, ale nemám údaje pro mé přihlašování do rezervačního systému
  • V tomto případě vás prosíme o zaslání e-mailu s vašimi požadavky na info@fitpeople.cz a my vám je obratem pošleme. Další možností je vyžádání vašich údajů na našich pobočkách.
Nejsem zákazníkem fitpeople
  • V případě, že ještě nejste zákazníkem fitpeople, je možné provést registraci přímo přes rezervační systém. Stačí jít na hlavní stránku a po pravé straně pod tabulkou s přihlašovacími údaji je registrace. Vaši kartu fitpeople Vám vystavíme za poplatek při první návštěvě na pobočce nad Billou (nebo v Modřicích).
Nelze mi vytvořit rezervace
  • Zkontrolujte si, zda máte dostatečný deposit na svém účtu (ve výši rezervované lekce), v případě že nemáte, můžete si ho dobít na všech našich pobočkách nebo nyní přes službu Go pay z domova.
Stornování rezervované lekce
  • V případě, že chcete vaši lekci stornovat je to možné méně jak 6 hodin před jejím začátkem bez storno poplatku. Při stornování lekce později, nebo v případě neúčasti, se účtuje storno poplatek 150,-
Lekce je plná
  • V případě, že je lekce plná, můžete se přihlásit jako náhradník. Je nutné nastavit dobu akceptace, to znamená, do jaké doby nejpozději chcete rezervaci vytvořit v případě, že se místo uvolní. V případě, že se místo uvolní a vám bude rezrevace vytvořena, tak když nedorazíte, bude vám stržen storno poplatek v plné výši lekce. Můžete si také nastavit, jestli chcete dát vědět v případě, že se místo na lekci uvolní e-mailem nebo sms zprávou.
Lekce je blokovaná
  • V případě, že najedete kurzorem myši na lekci a zobrazí se "blokováno", pak tato lekce z výjimečných důvodů neprobíhá.
Dobíjel(a) jsem si na deposit peníze před více než rokem a nyní nevidím žádné peníze na mém účtu
  • Systém automaticky sám vyhodnocuje deposit po roce od dobití jako propadlý. Následkem toho zákazník nevidí v rezervačním systému žádnou částku na depositu. V tomto případě stačí zavolat na naši pobočku, poslat nám e-mail. nebo se zastavit osobně a my Vám váš deposit prodloužíme.